Vragen?

Hoe kan ik bestellen?

Je kunt iets bestellen door het artikel te selecteren, eventueel de juiste kleur en maat te kiezen. Vervolgens klik je op “Winkelwagen”. Als je bestelling compleet is, ga dan naar de winkelwagen en volg de instructies op. Is een bestelling eenmaal geplaatst en betaald, kan die niet meer veranderd worden. Zie verder onder “Hoe zit het met retour en ruilen?”. 

Wil je gebruikmaken van de tijdelijke afhaalservice? Kijk dan onder hieronder of bij "nieuws"

 

Zijn 010bedels ook te koop in een winkel of ergens af te halen?

Ja, maar beperkt.

De zilveren bedel Blaaks Blokje is te koop tegenover de Kijkkubus, boven de Blaak bij Art à la Carte, Overblaak 75, 3011 MH in Rotterdam.

Sinds kort zijn de zilveren 010bedels: Rondje Maas, Kuipje, Blaaks Blokje, RUN010 en Ruwe Bolster ook verkrijgbaar bij Juwelier Postma, Dam 7 4301JA  in Zierikzee

Eventueel kun je, alleen op afspraak, een bestelling bij mij afhalen in Rotterdam Prinsenland. Maak dan een afspraak via email: info@010bedels.nl. We kunnen dan afspraken maken over bestelling en afhaaltijd. Een armband of collier passen omdat je aan de maat twijfelt, mag. Uitgebreid de collectie bekijken is NIET de bedoeling. Betaling kan helaas niet met pin en liever niet contant. In overleg stuur ik je een betaalverzoek of kun je het verschuldigde bedrag overmaken op NL68 KNAB 0256 1022 52. Of je bestelt via de site en ik stort de verzendkosten terug.

 

Passen 010bedels ook op armbanden en/of colliers van Pandora, Trollbeads of Boccia?

Ja, alle bedels van 010bedels passen op de armbanden en colliers van de andere bedelsystemen. En omgekeerd zijn de armbanden en colliers van 010bedels van zilver, 3mm leer en 3mm rubber ook geschikt voor de bedels van de andere systemen.

Echter de meeste bedels van de andere systemen passen NIET op onze 4 mm leren en 4 mm rubberen armbanden en colliers. De zilveren 010bedels en de glazen bedels-met-grote-kern passen daar WEL op.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt gratis betalen via iDeal of PayPal. Wanneer je betaling via iDeal of PayPal is ontvangen, wordt de bestelling zo snel mogelijk verzonden. (zie “Hoe wordt mijn bestelling verpakt en verzonden”).

Je kunt ook kiezen voor verzending “onder rembours”. Je betaalt dan bij aflevering.

Wil je toch liever op een andere manier betalen? Dat kan in oveleg. Neem daarvoor contact met ons op, liefst via email: info@010bedels.nl maar telefonisch kan ook: 06 2255 3370.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt en verstuurd?

010bedels worden altijd zorgvuldig ingepakt, of het nu om een cadeautje voor jezelf of voor iemand anders gaat. Je kunt zelf kiezen hoe je pakketje verzonden moet worden:

- Als brievenbuspakketje met Track&Trace-code. Dit kost €4,85. NB: Deze optie is alleen mogelijk wanneer de inhoud van het pakje niet meer dan €100 bedraagt.

- Aangetekend met Track&Trace-code. Dit doen we standaard als de inhoud van het pakketje meer dan €100 bedraagt. De inhoud is dan verzekerd. Bij aflevering moet je tekenen voor ontvangst. Binnen Nederland en België betaal je een bijdrage van €8,00 voor de aangetekende verzending.

- Onder rembours. Je betaalt bij aflevering aan de bezorger. Verzending onder rembours kost €18,50


Wanneer je betaling is ontvangen wordt de bestelling zo snel mogelijk verzonden. Je pakket zal 2-5 werkdagen later bij je thuis worden afgeleverd. De factuur wordt per email aan je toegestuurd en afgedrukt op de achterkant van het adreslabel. Via de Track&Tracecode kun je je pakketje volgen.

Mocht je bestelling niet kloppen, laat dat dan meteen weten via email info@010bedels.nl. Er wordt dan zo snel mogelijk contact met je opgenomen.

Kan ik 010bedels laten verzenden naar een ander adres?

Ja, je kunt er natuurlijk voor kiezen 010bedels naar een ander adres te laten versturen. Geef dan in het bestelproces aan dat het verzendadres afwijkt van het factuuradres. Op verzoek kunnen we een mededeling insluiten voor de ontvanger van het pakketje, neem daarvoor contact met ons op. De factuur wordt dan niet meegestuurd.

Hoe zit het met retour en ruilen?

Ben je niet tevreden met je bestelling, dan kun je die binnen 30 dagen, zonder opgaaf van redenen, retour sturen. Het artikel moet natuurlijk wel in zijn oorspronkelijke staat zijn: ongebruikt en onbeschadigd en in de originele verpakking worden teruggestuurd. De retourkosten zijn voor je eigen rekening.

Stuur daarvoor een email naar info@010bedels.nl. Je krijgt dan via email een instructies toegestuurd. Bellen kan ook, maar de telefonische bereikbaarheid is beperkt. Spreek eventueel de Voicemail in.

Wanneer de retourzending is ontvangen en gecontroleerd, krijg je bericht via email. Bij retour wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending teruggestort op de door jou aangegeven rekening.

Een artikel kan tot 30 dagen na ontvangst geruild worden. Stuur daarvoor een email naar info@010bedels.nl. Je krijgt dan via email instructies toegestuurd; de kosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening. Het geruilde artikel wordt dan gratis naar je opgestuurd.

010bedels doet haar uiterste best om kwalitatief goede artikelen te leveren. Mocht een artikel ondanks zorgvuldige controle vooraf, daar niet aan voldoen, neem dan contact op met 010bedels. Er wordt dan naar een passende oplossing gezocht.

Wat doet 010bedels met mijn gegevens?

Voor het uitwisselen van privacygevoelige informatie zoals naam- adres- en betalingsgegevens, wordt een SSL-verbinding gebruikt. Je gegevens worden gebruikt om je bestelling goed af te kunnen handelen en zullen ze nooit aan derden worden doorgegeven. Je telefoonnummer kan gebruikt worden om iets te vragen over een geplaatste bestelling.

Via email kunnen we je, met een nieuwsbrief op de hoogte brengen van de activiteiten van 010bedels. Dat kan gaan om nieuwe artikelen, acties, evenementen en aanbiedingen. Deze nieuwsbrief verschijnt maar enkele keren per jaar en kan altijd worden opgezegd.

Als je dat niet wil, kun je dat ons per email laten weten. Op verzoek worden je gegevens uit ons bestand verwijderd.